یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هیئت سکولار؛هیئت حمقا

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ب.ظ

شب جمعه گذشته خدا قسمت کرد که برم توی یه هیئت سکولار! هیئتی که اگه هنگام خروج از مسجد ازم مصاحبه می کردند که نظرتون راجع به این هیئت چیه؟میگفتم احمق تر و ابله تر از اینها کس دیگه ای فکر نمی کنم باشه! احمقها دارند از امنیت و آرامش این نظام استفاده می کنند اون وقت مداحشون می گد چرا حکومت علی پیاده نمیشه و ناسزا میگه!نامردها اسم شهدا رو نمیارند از این وقیح تر و نامردتر چیه؟ می دونید برای چی میگم احمق؟ مداحشون میگه ما لعن می فرستیم اونها هم ما رو لعن کنند!!! چه عیبی داره، اوج خریت رو می بینید. اگه تمام غریتت رو می خوای در لعن گفتن نشون بدهی، مردی برو تو فرودگاه جده لعن بگو تا مامورای جده اونا رو بیارند جلوی چشماتون!
واقعا ادم نمی دونه در برابر اینا چه بگد؟به موسی گفتند چرا به کوه می گریزی؟گفت از احمق گریزانم. حالا ما هم اگه از دست اینا به کوه پناه ببریم حق داریم. 


  • ۹۴/۰۳/۰۹
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی