یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

اوایل هفته گذشته احساس ضعف، سردرد و تب بر بدنم حاکم شد و نزدیک دوسه روز من رو از کار زندگی انداخت یعنی از سه شنبه تقریبا برگشتم به روال طبیعی ؛ در این چند روز از یک طرف با این مختصر بیماری دست و پنجه نرم میکردم و از طرف دیگه نگران این بودم نکنه کرونا باشه! اوجش شنبه هفته گذشته ساعت 1/5 تا 4/5 صبح بود که امون را بریده بود و چندبار تصمیم گرفتم که برم بیمارستان ولی تحمل میکردم و به خودم میگفتم الان خطر مراجعه به بیمارستان بیشتر از خوب شدنمه و این درد و مریضی رو تحمل کردم تا اینکه کم کم خوب شدم و کارهای روزانه خودم رو از سر گرفتم.

هنوز صد صفحه از کتابی که برای مطالعه دست گرفته بودم تمام نشده بود که این مریضی اومد به سراغم و برنامه مطالعاتی ام رو کامل بهم ریخت. امروز صفحه های پایانی این کتاب حدود 460 صفحه ای رو ورق میزدم و خوشحال از اینکه بالاخره این کتاب داره تموم میشه و دید بازتر و بهتری نسبت به موضوع مورد مطالعه پیدا کردم.

  • ۱ نظر
  • ۱۶ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۱۱
  • احمدرضا رحیمی